Panel We Do jest to nasze autorskie narzędzie dedykowane branży usługowej, które pozwala na mierzenie i analizę połączeń telefonicznych pochodzących z kampanii reklamowych. Nasza unikalna technologia pozwala zarówno na mierzenie jak i na analizę połączeń telefonicznych przychodzących z kampanii reklamowych. Dowiesz się skąd dzwonią Twoi klienci, dzięki czemu możesz jeszcze efektywniej prowadzić i optymalizować działania reklamowe.
Panel We Do.
Po wdrożeniu systemu dajemy Ci dostęp online do Panelu We Do gdzie znajdziesz następujące informacje:
1. Ile osób zadzwoniło z kampanii marketingowej.
2. ROI: informacje na temat zwrotu z inwestycji. Wiesz jaki jest zwrot z prowadzonych działań reklamowych.
3. Ilość połączeń odebranych vs nieodebrane połączenia.
4. Informacja na temat znajomości oferty przez pracowników Twojej firmy.
5. Połączenia są nagrywane, możesz w prosty sposób ocenić pracę swojego zespołu.
6. Informacja na temat tego, o co pytają Twoi klienci kontaktując się z firmą.
Najczęściej zadawane pytania
Jak wygląda wdrożenie Panelu We Do?
Czy muszę coś zmieniać na stronie internetowej?
Czy potrzebuje specjalnych umiejętności informatycznych aby korzystać z Panelu We Do.?
Czy mogę oddzwonić na połączenia nieodebrane?
Czy otrzymam fakturę VAT?
Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie?
Jak mogę zamówić Panel We Do.?
Będziemy Cię informować o najnowszych wydarzeniach z branży hotelarskiej.