Office Assistant | We Do. Media Group
Office Assistant -
"Asystent Biura"

Cześć, do naszego teamu poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant.
Poszukujesz ciekawej pracy w branży i chcesz rozwijać się w kierunku marketingu internetowego?
Dołącz do nas!
W związku z tym, że dużo się u nas dzieje, szukamy osoby, która wesprze nas i dołączy do naszego teamu.

Jeśli jesteś:
– człowiekiem orkiestrą, która doskonale odnajduje się zarówno w skrupulatnych dokumentach jak i organizacji eventów;
– świetnie dogadujesz się z innymi i wiesz, że komunikacja to Twoja mocna strona;
– masz nastawienie na „TAK” i zawsze znajdziesz rozwiązanie z każdej sytuacji;
– rzeczy niemożliwe załatwiasz od ręki, a na cuda trzeba chwilę poczekać ->
TO TO OGŁOSZENIE JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE!!!

Za co będziesz odpowiadać: 

– będziesz spinać pracę biura i poszczególnych członków zespołu;
– koordynować szkolenia i organizowane  eventy;

– wspierać zarząd realizacji projektów szkoleniowych w tym koordynacja kalendarza i uczestników szkolenia
– koordynować faktury oraz realizację płatności za projekty
– wspierać zespół w realizacji celów – dbając o to by wszystko było realizowane na czas;
– dbać o wewnętrzne media społecznościowe budując pozytywny wizerunek marki w mediach społecznościowych, 

 

Dlaczego warto?
– jesteśmy rozwijającą się firmą, gdzie masz autentyczny wpływ na to co się dzieje i jesteś realnym członkiem zespołu;
– proponujemy Ci pracę z ciekawymi klientami i bardzo różnorodnymi projektami – bardzo dużo się nauczysz;
– szkolenia – dopasowane do Twoich potrzeb i podnoszące Twoje kompetencje.

Dlaczego Ty?

Ponieważ masz ogólne doświadczenie w marketingu!
Jesteś świetnym organizatorem!
Chcesz się rozwijać w branży!
Jesteś skrupulatny/ skrupulatna i zawsze dotrzymujesz terminów!

PS: Praca na miejscu w naszym biurze na Woli 🙂