Szkolenia | We Do. Media Group

Firma to nie tylko produkty i usługi ale również ludzie.

Inwestując w nich inwestujesz w swój biznes. Oferujemy oparte na Twoich realnych potrzebach szkolenia sprzedażowe, szkolenia motywacyjne, szkolenia recepcji.

Przygotowane w oparciu o wcześniejszy audyt nasze flagowe szkolenie We Do. Efektywna recepcja pozwala na wzrost skuteczności sprzedaży telefonicznej nawet o 168%! Już po pierwszym szkoleniu.

Sprawdź także:

Sprzedaż Wizerunek

Szkolenia

Firma to nie tylko produkty i usługi ale również ludzie. Inwestując w nich inwestujesz w swój biznes. Oferujemy oparte na Twoich realnych potrzebach szkolenia sprzedażowe, szkolenia motywacyjne, szkolenia recepcji. Prowadzimy szkolenia sprzedażowe, szkolenia z komunikacji oraz motywacyjne.

Nasze autorskie programy opierają się na 3 filarach:

  • Audyt - przeprowadzony po wdrożeniu Panelu We Do, który pozwala na sprawdzenie efektywności sprzedażowej prowadzonych przez Twoich pracowników rozmów telefonicznych. Pozwala na identyfikację słabych i mocnych stron pracowników recepcji oraz działów sprzedaży.
  • Szkolenie - przygotowane indywidualnie w oparciu o przeprowadzony wcześniej audyt i realne wnioski płynące z audytu. Prowadzone przez nas szkolenia mają charakter warsztatowy. Moderowane przez trenera dyskusje zachęcają zespół do samodzielnego zidentyfikowania problemów i współtworzenia rozwiązań.
  • Cykl warsztatów - ma na celu utrwalenie i pogłębienie zdobytej wiedzy na szkoleniu właściwym oraz wprowadzenie nowych umiejętności sprzedażowych wśród uczestników szkolenia.

Zapytaj o ofertę!

Autorskie programy szkoleniowe We Do. :

SZKOLENIE WE DO EFEKTYWNA RECEPCJA

Dla kogo:
We Do Efektywna Recepcja to szkolenie dedykowane dla pracowników recepcji, działów rezerwacji, działów sprzedaży hoteli, klinik medycznych, klinik medycyny estetycznej, salonów i gabinetów urody.

Cel:
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności pracy recepcji co przekłada się bezpośrednio na większą liczbę rezerwacji czy umówionych wizyt oraz konsultacji.

Zakres:
Szkolenie obejmuje między innymi obsługę telefoniczną, obsługę zapytań, prowadzenie rozmowy telefonicznej, prezentację oferty, domykanie sprzedaży i dosprzedaż usług.

Wymiar czasowy:
1 dzień – szkolenie podstawowe, 2 dni – szkolenie poszerzone

Gdzie
U klienta

Zapytaj o ofertę

SZKOLENIE WE DO EFEKTYWNA KOMUNIKACJA

Dla kogo:
Szkolenie We Do Efektywna Komunikacja przeznaczone jest dla pracowników recepcji, działów sprzedaży, działów rezerwacji, pracowników administracyjnych i operacyjnych, którzy na co dzień mają kontakt z klientami.

Cel:
Celem szkolenia jest poprawa komunikacji zarówno z klientem zewnętrznym jaki i klientem wewnętrznym, poprawa współpracy między działami, radzenie sobie z trudnym klientem, motywacja zespołu.

Zakres:
Komunikacja z klientem zewnętrznym, komunikacja z klientem wewnętrznym, jak moja praca wpływa na pracę mojego działu, jak moja praca wpływa na pracę innych działów, trudny klient czy klient w trudnej sytuacji, elementy motywacyjne.

Wymiar czasowy:
1 dzień – szkolenie podstawowe, 2 dni – szkolenie poszerzone

Gdzie
U klienta

Zapytaj o ofertę

SZKOLENIE MARKETING MENADŻER

Dla kogo:
Szkolenie Marketing Menadżer przeznaczone jest dla osób odpowiadających za sprzedaż i za marketing w firmie, dla pracowników działów marketingu i działów promocji hotelu, kliniki czy salonu.

Cel:
Zwiększenie efektywności działań marketingowych i sprzedaż oferty.

Zakres:
Podstawowy zakres szkolenia Marketing Menadżer obejmuje opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży firmy oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem takich narzędzi jak: strona www, Google AdWords, Media Społecznościowe oraz Content Marketing.

Wymiar czasowy:
1 dzień – szkolenie podstawowe, 2 dni – szkolenie poszerzone

Gdzie
Warszawa, sala szkoleniowa We Do.

Zapytaj o ofertę

Metody szkoleniowe We Do.

W We Do. wierzymy, że to co usłyszysz zapomnisz, to co zobaczysz zapamiętasz, to co zrobisz zrozumiesz. Dlatego prowadzimy nasze szkolenia w formie aktywnych warsztatów, podczas których angażujemy do pracy cały zespół. Trener moderuje pracą zespołu w taki sposób, aby uczestnicy ‚sami’ dochodzili do istotnych dla nas wniosków, identyfikowali problemy, oraz znajdowali rozwiązania.

Pokażemy Ci, które działania przynoszą efekty!

Zostaw kontakt - odezwiemy się!

Bądź na bieżąco!

Będziemy Cię informować o najnowszych wydarzeniach z branży hotelarskiej.