Panel WeDo. | Anna Wykurz WeDo Media Group

Panel We Do jest to nasze autorskie narzędzie dedykowane branży usługowej, które pozwala na mierzenie i analizę połączeń telefonicznych pochodzących z kampanii reklamowych. Nasza unikalna technologia pozwala zarówno na mierzenie jak i na analizę połączeń telefonicznych przychodzących z kampanii reklamowych. Dowiesz się skąd dzwonią Twoi klienci, dzięki czemu możesz jeszcze efektywniej prowadzić i optymalizować działania reklamowe.

Sprawdź także:

Sprzedaż Szkolenia Wizerunek

Panel We Do.

Po wdrożeniu systemu dajemy Ci dostęp online do Panelu We Do gdzie znajdziesz następujące informacje:

1. Ile osób zadzwoniło z kampanii marketingowej.
2. ROI: informacje na temat zwrotu z inwestycji. Wiesz jaki jest zwrot z prowadzonych działań reklamowych.
3. Ilość połączeń odebranych vs nieodebrane połączenia.
4. Informacja na temat znajomości oferty przez pracowników Twojej firmy.
5. Połączenia są nagrywane, możesz w prosty sposób ocenić pracę swojego zespołu.
6. Informacja na temat tego, o co pytają Twoi klienci kontaktując się z firmą.

Zamów Panel WeDo!

Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda wdrożenie Panelu We Do?

  • We Do generuje dla Ciebie specjalny kod do wklejenia na Twojej stronie.
  • Wspólnie określamy źródła ruchu, z którego mają być wykazywane połączenia (np. kampania AdWords, kampania Facebook Ads, kampanie displayowe itp. )
  • Wysyłamy do Ciebie login oraz przewodnik po Panelu.
  • Gotowe! Tego samego dnia możesz już odsłuchać pierwsze połączenia w swoim panelu We Do.

Czy muszę coś zmieniać na stronie internetowej?

  • Nie, nie zmieniamy nic na stronie internetowej.

Czy potrzebuje specjalnych umiejętności informatycznych aby korzystać z Panelu We Do.?

  • Nie, korzystanie z Panelu We Do. jest bardzo proste i intuicyjne. Od razu po zalogowaniu widzisz wykaz wszystkich połączeń przychodzących, z rozdzieleniem na połączenia odebrane i nieodebrane oraz wskazaniem numerów telefonów. Jednym kliknięciem możesz odsłuchać połączenie, albo wygenerować raport.

Czy mogę oddzwonić na połączenia nieodebrane?

  • Oczywiście, w Panelu We Do. masz dostęp do numerów telefonów, z których dzwonili do Ciebie klienci.

Czy otrzymam fakturę VAT?

  • Oczywiście, na wszystkie nasze usługi wystawiamy faktury VAT.

Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie?

Jak mogę zamówić Panel We Do.?

  • To proste! wystarczy, że skontaktujesz się z nami z pytaniem o ofertę, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wdrożymy Panel We Do na Twojej stronie.

Pokażemy Ci, które działania przynoszą efekty!

Zostaw kontakt - odezwiemy się!

Bądź na bieżąco!

Będziemy Cię informować o najnowszych wydarzeniach z branży hotelarskiej.