O czym pisać na Facebooku. Czyli posty z życia firmy. | We Do. Media Group

O czym pisać na Facebooku. Czyli posty z życia firmy.

kampanie facebook
  • 3 stycznia 2017

Prowadzisz biznes i zastanawiasz się czasami czy Facebook jest w ogóle potrzebny dla Twojej firmy? Czy prawdziwe jest stwierdzenie, że nie masz Facebooka to nie istniejesz? Trochę tak! W końcu na Facebooku są już prawie wszyscy – od małych, lokalnych sklepów spożywczych, po wielkie marki, które widujesz często na bilbordach,  kiedy idziesz do pracy.

Facebook to portal społecznościowy i tak właśnie trzeba do niego podchodzić. Posiadając swój fanpage, trzeba pamiętać o tym, że najpierw musimy zainteresować swoich odbiorców ciekawym contentem, a dopiero później skupiać się na postach, które zachęcają do skorzystania z danej usługi czy zakupu produktu. Im więcej ciekawszych postów, które angażują użytkownika, tym lepiej. Cykle postów wprowadzane na stronę mogą sprawić, że ktoś polubi tę formę przekazu na tyle, że np. co środę wejdzie na fanpage, aby zobaczyć swój ulubiony cykl.

Ale jak przedstawiać swoją firmę za pomocą Facebooka? Otóż nie można zapominać o tym, że Twoja firma to nie tylko produkty jakie sprzedajesz czy usługi jakie oferujesz, ale również ludzie. Nie tylko klienci, ale również personel. Pokaż ich! Ludzie na Facebooku lubią podglądać innych ludzi, lubią o nich czytać, poznawać.

Taki zabieg nie tylko pozwoli Ci na nawiązanie kontaktu z Twoimi klientami ale wpłynie również na ocieplenie wizerunku firmy w oczach potencjalnych klientów.

Nie od dzisiaj wiadomo, że biznes to relacje, zadbaj o te relacje również na Facebooku.

Wspomniane wyżej cykle postów mogą zaangażować uczestników do dyskusji lub do wracania na fanpage w ustalonym terminie, aby dowiedzieć się o kolejnych ciekawostkach.

Nie masz pomysłu na swojego fanpage? Napisz do nas! Pomożemy! Ustalimy strategię obecności Twojej marki w mediach społecznościowych i pomożemy z jej wdrożeniem.

Autor Wiktoria Schubert

Mail: wiktoria.schubert@wedomediagroup.pl

Spodobał Ci się ten artykuł?

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z nowościami ze świata marketingu online.