Czy warto prowadzić bloga firmowego? | We Do. Media Group

Czy warto prowadzić bloga firmowego?

zarządzanie profilami
  • 4 stycznia 2017

Jesteś właścicielem firmy i zależy Ci na widoczności Twojej strony w Internecie. Wyszukujesz informacji na temat tego co zrobić by zwiększyć widoczność witryny i znajdujesz całe mnóstwo artykułów mówiących o tym, że warto prowadzić bloga firmowego. Ale czy na pewno?

Wyszukiwarka Google.
Czy prowadzenie bloga daje nam gwarancję wyższej pozycji w Google?
Z wujkiem Google wiemy tyle, że dba o to by dostarczać użytkownikom odpowiedzi na około 3,5 miliona zapytań wpisywanych w wyszukiwarkę na całym świecie.
Informacja ta jest o tyle ważna, że algorytmy Google zmieniają się bardzo często natomiast dobry content jest tym co stanowi realną wartość dla robotów Google.
Czy jednak tylko o pozycjonowanie chodzi?

Rola eksperta.
Z naszego punktu doświadczenia wynika, że prowadzenie firmowego bloga ma realny wpływ na kreowanie wizerunku eksperta w branży. Jeżeli prowadzisz biznes i znasz się na tym co robisz podziel się swoją wiedzą z innymi. Badania potwierdzają, że część klientów zanim zostanie Twoim klientem potrzebuje czasu na zbudowanie z Tobą relacji. Chce cię poznać. Wejdzie na Twoją stronę, obejrzy wpis na blogu, przejdzie na fanpage.
Co zrobić jednak gdy nie masz czasu na to by dodawać regularnie wpisy?

Zaangażuj współpracowników!
Podpowiemy ci rozwiązanie, które doskonale się u nas sprawdza. W we do. media group do prowadzenia bloga zaangażowane są osoby z różnych działów: dział mediów społeczniościowych i contentu, dział designu, dział sprzedaży, dział szkoleń i dział performance. Co to daje? Przede wszystkim różnorodny i ciekawy content dla naszych użytkowników ponieważ każda osoba pisząca na naszym blogu ma inną specjalizację przez co poruszane są różne tematy.

Twórz historie i daj się poznać

W we do. media group bardzo mocno wierzymy w relacje. Dlatego poznając nas bliżej czy to na naszym blogu, na Facebook, Instagramie czy innym kanale służącym do komunikacji zwrócisz uwagę na bezpośrednią formę tworzonych przekazów. Dzieje się tak dlatego, ponieważ zależy nam na tym by nasi odbiorcy nawet gdy posługujemy się mediami czuli się jakbyśmy dobrze znali.

Stay In Touch!

we do. media group
Autor: Ania Wykurz
Mail: anna.wykurz@wedomediagroup.pl

Spodobał Ci się ten artykuł?

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z nowościami ze świata marketingu online.