Czy Facebook Sprzedaje?

prowadzenie facebooka

Czy Facebook faktycznie sprzedaje? Czy warto prowadzić stronę firmową na Facebooku? Po co nam w ogóle ten fanpage? W jaki sposób wykorzystać Facebooka do zwiększenia sprzedaży? To pytania, które jako wiodąca agencja marketingu on line,  często słyszymy od naszych Klientów. W dzisiejszym artykule odpowiadamy na te pytania oraz na wiele innych zagadnień dotyczących korzyści płynących z obecności firmy na Facebooku.

(więcej…)

Czy Szkolenia Recepcji Wpływają na Liczbę Klientów?

szkolenia recepcji

Szkolenia Recepcji

Czy szkolenia recepcji lub personelu pierwszego kontaktu są w ogóle potrzebne?

Jak pozyskiwać klientów? Co robić aby klienci do nas wracali? Jakie działania podejmować, aby zyskać lojalność klientów i aby chętnie rekomendowali oni nasze usługi? Czy szkolenia recepcji wpływają na liczbę klientów? Czy szkolenia recepcji są potrzebne… samej recepcji?

(więcej…)

Co Musisz Wiedzieć Zlecając Aplikację Mobilną?

aplikacje mobilne

Aplikacja mobilna, strona mobilna a może strona responsywna? Jakie są obecnie trendy i na co zwracać uwagę przy tworzeniu stron i aplikacji. O tym w dzisiejszym wpisie.

 

W 2017 roku aż 75% internautów będzie korzystać w sieci wyłącznie za pośrednictwem urządzeń mobilnych – źródło analiza Zenith Media. Co to oznacza dla firm i marek. Jak to rozumieć i jak się do tego przygotować?

(więcej…)

Czy warto prowadzić bloga firmowego?

zarządzanie profilami

Jesteś właścicielem firmy i zależy Ci na widoczności Twojej strony w Internecie. Wyszukujesz informacji na temat tego co zrobić by zwiększyć widoczność witryny i znajdujesz całe mnóstwo artykułów mówiących o tym, że warto prowadzić bloga firmowego. Ale czy na pewno?

(więcej…)

O czym pisać na Facebooku. Czyli posty z życia firmy.

kampanie facebook

Prowadzisz biznes i zastanawiasz się czasami czy Facebook jest w ogóle potrzebny dla Twojej firmy? Czy prawdziwe jest stwierdzenie, że nie masz Facebooka to nie istniejesz? Trochę tak! W końcu na Facebooku są już prawie wszyscy – od małych, lokalnych sklepów spożywczych, po wielkie marki, które widujesz często na bilbordach,  kiedy idziesz do pracy. (więcej…)