Szkolenia dla Klinik

szkolenia dla klinik

Szkolenia dla klinik to odpowiedź We Do. na wciąż rosnące potrzeby naszych klientów w zakresie doskonalenia kompetencji sprzedażowych, obsługi klienta i komunikacji. Wsród naszych klientów są kliniki medyczne, kliniki medycyny estetycznej, salony i gabinety urody. Właściciele i menadżerowie tych placówek doceniając efekty prowadzonych przez nas działań marketingowych, chętnie powierzają nam także szkolenie swoich pracowników z komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta. Prowadzimy szkolenia dla recepcji, szkolenia dla lekarzy, kosmetologów, pracowników administracji. Jednym słowem dla każdego, kto ma kontakt z klientem. Dlaczego to jest takie ważne? 

(więcej…)

107 Pomysłów na Fanpage Kliniki Medycyny Estetycznej

prowadzenie facebooka

Fanpage kliniki Medycyny Estetycznej

Słyszeliśmy kiedyś takie stwierdzenie, że kogo nie ma na Facebooku, ten nie istnieje. Jest to oczywiście metafora. Biorąc jednak pod uwagę możliwości jakie Facebook oferuje lokalnym biznesom, to nie wykorzystanie tego potencjału jest delikatnie mówiąc nierozsądne. Pierwszym i podstawowym narzędziem jakie możesz wykorzystać całkowicie za darmo jest fanpage – czyli strona Twojej kliniki czy gabinetu na Facebooku. Specjalnie dla klinik medycyny estetycznej, chirurgii plastycznej oraz gabinetów działających w branży zdrowie i uroda przygotowaliśmy e-book: 107 Pomysłów na Fanpage Kliniki Medycyny Estetycznej, Chirurgii Plastycznej, Medycznego Spa, Gabinetu Kosmetycznego. 

(więcej…)

Wideo w branży medycznej, medycyny estetycznej oraz beauty.

marketing klinik

Internauci uwielbiają treści wideo. Krótkie klipy pokazujące życie kliniki albo to jak przebiega zabieg, pomogą  w ciekawy sposób przedstawić placówkę potencjalnym pacjentom. Dziś na blogu We Do. wypowiadamy się na temat filmów wideo w promocji branży medycznej, medycyny estetycznej oraz beauty. Przeczytasz także o tym  jakie narzędzia najlepiej się sprawdzają w marketingu dla klinik. A na końcu artykułu czeka specjalny bonus w postaci  rabatu na przygotowanie przez We Do. pakietu wideo promującego Twoją Klinikę.

(więcej…)

5 Najczęstszych Błędów w Kampaniach Facebook Ads

kampanie facebook ads

Kampanie Facebook Ads

Facebook nie sprzedaje? To znaczy, że coś robisz nie tak. Reklamy na Facebooku, czyli kampanie Facebook Ads to obecnie najlepsze i najbardziej precyzyjne narzędzia dotarcia do klientów i zwiększenia sprzedaży. Szczególnie, jeśli prowadzisz małą albo średnią firmę, która nie dysponuje olbrzymim budżetem marketingowym. Jeśli samodzielnie prowadzisz swoje kampanie i nie przynoszą Ci one rezultatów, to bardziej niż prawdopodobne, że popełniasz któryś z tych błędów. Poznaj 5 najczęściej popełnianych błędów, którymi obarczone są kampanie Facebook Ads.

(więcej…)

Jak Zwiększyć Zasięg Organiczny na Facebooku

zasięg organiczny na facebooku

Nie tak dawno temu Facebook ogłosił, iż osiągnął liczbę 2 miliardów użytkowników. O ile nie każdy człowiek (jeszcze) ma swój profil na Facebooku, to z pewnością każdy kto prowadzi małą lub średnią firmę powinien zainteresować się możliwościami jakie Facebook oferuje dla lokalnych biznesów. Począwszy od  strony firmowej (fanpage) po bardzo precyzyjne możliwości targetowania przekazów reklamowych. Dziś opowiemy o tym,  jak całkowicie za darmo wykorzystać Facebooka do zwiększenia zainteresowania Twoimi postami. A konkretnie o tym, jak zwiększyć zasięg organiczny postów na Facebooku.

(więcej…)

5 Powodów Dlaczego Warto Prowadzić Działania na Instagramie

prowadzenie social media

Według statystyk pochodzących z oficjalnego bloga Instagrama, z profili biznesowych korzysta obecnie około 8 milionów marek  na całym świecie. Do tej liczby należy także dodać gros firm, które na Instagramie działania prowadzą, ale do tej pory nie przełączyły swojego konta na biznesowe.  Jeśli Twojej marki nie ma jeszcze w tym gronie, a Ty nie jesteś pewien, czy w ogóle warto, by się w nim znaleźć, ten artykuł pomoże Ci podjąć decyzję. Przedstawiam 5 powodów, dlaczego warto prowadzić działania na Instagramie.

(więcej…)

Czy Facebook Sprzedaje?

prowadzenie facebooka

Czy Facebook faktycznie sprzedaje? Czy warto prowadzić stronę firmową na Facebooku? Po co nam w ogóle ten fanpage? W jaki sposób wykorzystać Facebooka do zwiększenia sprzedaży? To pytania, które jako wiodąca agencja marketingu on line,  często słyszymy od naszych Klientów. W dzisiejszym artykule odpowiadamy na te pytania oraz na wiele innych zagadnień dotyczących korzyści płynących z obecności firmy na Facebooku.

(więcej…)

Czy Szkolenia Recepcji Wpływają na Liczbę Klientów?

szkolenia recepcji

Szkolenia Recepcji

Czy szkolenia recepcji lub personelu pierwszego kontaktu są w ogóle potrzebne?

Jak pozyskiwać klientów? Co robić aby klienci do nas wracali? Jakie działania podejmować, aby zyskać lojalność klientów i aby chętnie rekomendowali oni nasze usługi? Czy szkolenia recepcji wpływają na liczbę klientów? Czy szkolenia recepcji są potrzebne… samej recepcji?

(więcej…)

Co Musisz Wiedzieć Zlecając Aplikację Mobilną?

aplikacje mobilne

Aplikacja mobilna, strona mobilna a może strona responsywna? Jakie są obecnie trendy i na co zwracać uwagę przy tworzeniu stron i aplikacji. O tym w dzisiejszym wpisie.

 

W 2017 roku aż 75% internautów będzie korzystać w sieci wyłącznie za pośrednictwem urządzeń mobilnych – źródło analiza Zenith Media. Co to oznacza dla firm i marek. Jak to rozumieć i jak się do tego przygotować?

(więcej…)