Fanpage Kliniki Medycyny Estetycznej | Social Media Marketing | We Do

107 Pomysłów na Fanpage Kliniki Medycyny Estetycznej

prowadzenie facebooka
  • 20 października 2017

Fanpage kliniki Medycyny Estetycznej

Słyszeliśmy kiedyś takie stwierdzenie, że kogo nie ma na Facebooku, ten nie istnieje. Jest to oczywiście metafora. Biorąc jednak pod uwagę możliwości jakie Facebook oferuje lokalnym biznesom, to nie wykorzystanie tego potencjału jest delikatnie mówiąc nierozsądne. Pierwszym i podstawowym narzędziem jakie możesz wykorzystać całkowicie za darmo jest fanpage – czyli strona Twojej kliniki czy gabinetu na Facebooku. Specjalnie dla klinik medycyny estetycznej, chirurgii plastycznej oraz gabinetów działających w branży zdrowie i uroda przygotowaliśmy e-book: 107 Pomysłów na Fanpage Kliniki Medycyny Estetycznej, Chirurgii Plastycznej, Medycznego Spa, Gabinetu Kosmetycznego. 

Dla kogo jest ten e-book? 

Każdy kto samodzielnie prowadzi fanpage kliniki medycyny estetycznej, chirurgii plastycznej, medycznego spa czy gabinetu kosmetycznego nieraz pewnie się zastanawiał:

Co ja mam dziś na tym Facebooku zamieścić?

albo też:

Wiem, że najwyższy czas, aby coś dodać na Facebooka, ale totalnie nie mam pomysłu co… 

Czy to brzmi znajomo?

Na szczęście to już nie będzie dłużej Twój problem. To właśnie z myślą o Tobie napisaliśmy ten e-book. Wykorzystaliśmy do niego cała naszą wiedzę agencyjną oraz wieloletnie doświadczenie z obsługi social media firm z branży medycznej oraz klinik medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej.

Teraz możesz wykorzystać już gotowe pomysły na posty oraz naszą wiedzę do pozyskiwania dla Ciebie nowych klientów za pośrednictwem Facebooka.

 

Co znajdę w tym e-booku? 

  • Wiedzę wprost od agencji, która na co dzień prowadzi fanpage klinik
  • Liczne inspiracje
  • Przykłady postów
  • 107 pomysłów na posty
  • Praktyczne wskazówki:
    • Jak założyć stronę na Facebooku,
    • Co to jest cover i avatar i jak je zaprojektować,
    • Jak zarządzać opiniami na Facebooku,
    • Jak zwiększać zasięg postów i to za darmo,
    • Jak promować ofertę na Facebooku (i nie tylko).

Dlaczego klinika albo gabinet powinny być na Facebooku?

Czasem spotykamy osoby, które twierdzą, że nie mają prywatnego konta na Facebooku. Rzadko, ale zdarza się. Prawda jest jednak taka, że takich osób ich coraz mniej. Facebook niedawno podał, iż przekroczył  liczbę dwóch miliardów użytkowników.

2 miliardy użytkowników!  Tyle było ludzi na ziemi w roku 1939!

W Polsce codziennie ponad jedenaście milionów osób loguje się na Facebooka, zaś aktywnych  użytkowników jest ponad 15 milionów Polaków. Z tego ponad połowa stanowią kobiety, a użytkowników w grupach wiekowych 35+ dynamicznie przybywa. Jednym słowem nawet jeśli Ty nie masz konta na Facebooku, to jest bardziej niż prawdopodobne, że mają je Twoi klienci. A większość z nich jest tam codziennie, średnio każdy użytkownik spędza na portalu 21 minut.

Jeśli zatem nadal zastanawiasz się czy warto być na Facebooku, to dłużej się nie zastanawiaj. Twoi klienci już tam są!

 

Jak wykorzystywać fanpage kliniki na Facebooku? 

Obserwując największe i najbardziej popularne kliniki i gabinety medycyny estetycznej zauważamy, że każda z nich bardzo umiejętnie wykorzystuje Facebooka do swoich celów. Facebook oferuje wiele różnych narzędzi, które można wykorzystać do celów biznesowych. Z naszego doświadczenia agencyjnego wynika, że najważniejsze cele, jakie realizuje się za pośrednictwem Facebooka, to :

  1. Budowanie Wizerunku
  2. Pozyskiwanie Nowych Klientów
  3. Komunikacja z Obecnymi Klientami
  4. Komunikacja z Potencjalnymi Klientami
  5. Promowanie Oferty

Wizerunek i komunikacja są to dwa najważniejsze cele, które możesz realizować za pomocą fanpage. Na fanpage możecie także promować ofertę kliniki, informować o zabiegach i aktualnych promocjach.  Jak to robić? Tego dowiesz się z naszego e-booka.

Kim jesteśmy?

We Do Media Group – jesteśmy agencją marketingu online, która wyspecjalizowała się między innymi w obsłudze klientów z branży medycznej i medycyny estetycznej.

Co wiemy?

Dzięki znajomości branży rozumiemy to, jak się zachowują  Twoi potencjalni klienci i to w jaki sposób podejmują oni decyzje zakupowe.  Wiedzę tę wykorzystujemy pomagając klinikom i gabinetom pozyskiwać nowych klientów, oraz promować i sprzedawać ofertę.

Co robimy?

  • Robimy audyty i przygotowujemy strategie marketingowe,
  • Prowadzimy kampanie Google Adwords i Facebook Ads,
  • Prowadzimy social media (Facebook, Instagram, YouTube, Google+),
  • Robimy pozycjonowanie, projektujemy strony, piszemy teksty na strony www i blogi,
  • Szkolimy (szkolenia recepcji, szkolenia ze sprzedaży, szkolenia z obsługi klienta).

Najczęściej zadawane pytania:  

Jak otrzymam zamówiony produkt?

Po kliknięciu w przycisk KUP TERAZ zostaniesz przekierowany do formularza zakupowego.  Wypełnij formularz i złóż zamówienie. Po kliknięciu w przycisk złóż zamówienie i  zapłać online, zostaniesz przekierowany do strony bezpiecznych płatności Dotpay. Po opłaceniu zamówienia dostaniesz  e-mail z linkiem do pobrania Twojego e-booka. Najlepiej pobierz go od razu na Twój komputer, gdyż link traci ważność po 72 godzinach.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Wypełniając formularz zamówienie zaznacz opcję: chcę otrzymać fakturę VAT.

W jakim formacie otrzymam zamówiony produkt?

Zaraz po opłaceniu zamówienia dostaniesz  e-mail z linkami do pobrania Twojego zamówienia. E-book otrzymasz w formie PDF do pobrania na Twój komputer. 

Czy są dostępne wersje książkowe publikacji?

Jesteśmy zwolennikami ekologii, dlatego wszystkie nasze publikacje dostępne są wyłącznie w wersji ‚eko’ czyli w formie e-booków. 

Dotpay nie obsługuje mojego rachunku bankowego, co mam zrobić? 

Masz klika opcji, możesz:

  1. Skorzystać z opcji przelewu przez platformę Dotpay (jest to opcja dostępna podczas zakupu).
  2. Wysłać płatność za pośrednictwem PayPal paypal.me/wedomediagroup a następnie wysłać do nas e-mail z informacją w opłaconym zamówieniu na [biuro (at) wedomediagroup.pl].  Po otrzymaniu pełnej kwoty płatności wyślemy link do pobrania zakupionego e-booka.
  3. Przelać płatność bezpośrednio na nasze konto bankowe We Do Media Group s.c., numer rachunku : 07 1140 2004 0000 3902 7664 2923 tytuł przelewu:  e-book 107 fb , a następnie wysłać e-mail z informacją o opłaconym e-booku na [biuro (at) wedomediagroup.pl]. Po otrzymaniu pełnej kwoty płatności wyślemy Ci linki do zakupionego e-booka.

Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie

To nie jest pytanie 🙂 Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, napisz do nas [biuro (at) wedomediagroup.pl]